Ned 20. Dec 2009 15:52:57
jazdil som dcičko -60 mm vpredu - vzadu /struny eibach na seriových tlmičoch / podla všetkeho sa na nich jazdilo od takých 40 000 km do 130 000 km cca , ale potom tlmiče odišli nadobro -vysledok netrpia tlmiče až tak moc ale odchadza všetko ostatne , uloženie, čapy atd plus cele auto dostava také šupky , že je tak rozheglane že všetko hrka a trase a máš pocit že to má raz tolko km
dalšia vec je pohodlie a jazdne vlastnoti - vysledok nie je to boh vie čo pretože tlmiče vobec nepracuju ako maju a priam skor odskakuju od cesty ako by maly kopirovať , ved som to i dva krat rozbil vdaka tomu a pohodlie žiadneee opakujem žiadne , je to tvrdšie ako štelovak a to som tam mal rôzne gumy, ťažisko je nižšie ale zadok ustreluje furttttt takže je to len na okrasu a velka dan je pohodlie a to plati všeobecne pre celkove znižovanie
teraz mám KW komplet tlmiče a struny variant 1 napevno -35 mm , od db-ho ktorý na nich spravil cca 40 000 km bal som sa že už budu vyzerať , že čo to zažili ale ked sme ich dali dole umyly a utreli tak vyzerali jak z krabice , žiadny olej nič , tip top
momentalen som na nich urobil takých 10 000 km zima - leto a je to porovnatelne lepšie oproti čisto strunam a to ešte -60 mm a pri tom KW je zavodny typ podvozkou a vyznačuje sa tvrdostou , momentalne mám dobre jazdne vlastnosti, pohodlie obstojne a styling postačujuci na každodenne vozenie a ako bolo povedane vyhovuje mi KW ,že sa da kupiť po kuse
a patt pokial dáš 17 palcove disky tak ked to znižiš hocičim tak si sa dovozil , je to minimalne použitelne na každy den a každu chvilu sa začne niečo srať a bude to furt pýtať peniaze ale ak kupiš take disky , tak treba i poriadny podvozok - a aby bol efekt dokonaly tak ti odporučam štelovak
Kreuztage 2012 NEW PROJECTCLIO 3 phase2 GT 1,5 DCI 78kw 2009 Privilege - vo vývoji
CLIO 3 phase1 1.5 DCI 63Kw 2006 De Luxe Dynamique -predané
CLIO 2 phase2 1,5 dci 60 kW - blue sensation