Ned 01. Mar 2009 20:49:39
no ja uprimne by som 48 kw verziu asi nerýpal , záleži aké máš km , či maš auto nove kvoli leasingu poistke atd , plsu či sa ti to oplati pretože chipovať najslabšiu verziu o moc to nedvihneš lebo nikdy to nemožeš jazdiť naplno a dalej ideš chipovať paralerným chipom alebo riadiacu jednotku
väčšinou trpi prevodovka, ruka v ruke spojka olejček by som častejšie menil, samozrejme brzdy servisoval pravidelnejšie , pretože zo zvýšením výkonom to ide ruka v ruke a i cely podvozok a všetko j ezhruba nadimenzovane na daný vvýkon a ked ho dvihneš vieš čo to znamená , ale u najslabšej verzie by to zase nemuselo byť take strašidelne
každopadne ta nechem odraiť i ja chcem chipnuť , ale až ked sa utvrdim v tom že je motor tip top Ok a dokončim jeho nutný servis mám 60 kw verziu a chcem to riešiť paralerným vyberatelným chipom s regulaciou vyvedenou do kabíny
Kreuztage 2012 NEW PROJECTCLIO 3 phase2 GT 1,5 DCI 78kw 2009 Privilege - vo vývoji
CLIO 3 phase1 1.5 DCI 63Kw 2006 De Luxe Dynamique -predané
CLIO 2 phase2 1,5 dci 60 kW - blue sensation