Pon 08. Jún 2015 12:34:44
Za mna GAZ Shocks z UK
na R5 mam Kit GHA -12 nastaveni predok, zadok6 nastaveni + vyska vpredu. podvozok je masivny celkom dobre spracovany, su tam hrubsie piestnice ako v serii, telo je nerez. nastavovanie tuhosti vpredu ocelovym pripravkom (nieco ako matica) zvrchu, klikacie kolecko na zadnych cize oproti napr koni netreba pri nastaveni tvrdosti vyberat tlmic. Znizenie 30-65 mmm,
Koni Adjustable (zlty) - jazdil som ho par sezon a bol v pohode ako low budget podvozok (stal do 300 eur tusim novy), pruziny boli kratsie eibach -35mm. 3 stupne nastavenia tuhosti, pri zadnych je nutna demontaz.
Wilko - zatial koni vpredu, chcel by som sa dopracovat ku Bilstein B6 podvozku, nakolko je to strop z tych dostupnejsich podvozkov. Ak by bol v tej hranici dostupny aj Protlum, alebo HP racing tak by som siel do nich.
K pruzinam - na seriovy tlmic kratsie pruziny ako 30mm nepouzitelne, tlmic nebude fungovat ako ma, z auta je opica a zmizne z cesty hned. Vseobecne pri starych renaultoch (R5 - Clio 1) je dobre znizit auto tak max do 40 mm predok/zadok nakolko pri vacsom znizeni nepracuje zadna naprava spravne a pri rychlej jazde treba supermanske schopnosti.
Audi A4 B5 TDI quattro daily ride
Clio Williams - Weekend Joy
Renault 5 gt turbo - under reconstruction
Renault clio sport phase 1 - for sale