Kolega má Merivu, nevie si ju vynachváliť.. 1,6 benzín, nesporná variabilita interiéru a kompaktné rozmery káry. Šéf má Tourana 2,0 TDI.. max. spokojnosť, priestranný interiér, ale podľa môjho subjektívneho názoru na rozmery auta trošku menší batožinový priestor, ale stačí. Len mu ten motor žerie hodne oleja, tak tam dolieva skoro každú chvíľku. Niečo si tam sám dosral. Za rok nabehal 100 000 km.
Moje najlepšie skúsenosti za posledný rok mám s Toyotou Avensis kombi (predposledný model), kamarát si ju kúpil a bol som pri tom od samého začiatku. Dosť som sa na nej vozil sám. Vlastne som mu ju pretlačil ja.. rozhodoval sa medzi Mazdou 6 kombi (tiež predposledný model), Toyotou RAV4 a tou spomínanou Avensiskou. Je to však v inej cenovej kategorii, ale kára je neskutočná! Má však ten najslabší dízel (116 koní), ale krútiak skoro 300 Nm pri nejakých necelých 2000 otáčok a to je iná pařba. Dá sa s ním bez nijakej námahy voziť za nejakých 5 L nafty, ale keď tomu nakladáš, tak si to vypýta kľudne aj 6-7 L. Vnútorný priestor si nežiada nijaký komentár, batožinový síce nič extra, ale postačujúci. Jazdné vlastnosti podľa môjho vkusu excelentné, žiadne poskakovanie, prílišné naklááanie.. podvozok hodne nerovností tlmí, že o nich ani nevieš. Po diaľnici pri rýchlosti 170 km/h tú rýchlosť ani neregistruješ
Čiže stvorené na to tvoje prispievanie do štátnej kasy fízlom
Kedže si vášnivý renooooltista, tak by som do toho Megana 2 Combi išiel. Skús si nejakého podrobne omrknúť a budeš vedieť čo a ako. Len som nerozumel tomu termínu, že s vyšším posedom.. to už si taký starec?
Lebo mám pocit, že v Megane 2 je ten posed nižší. Tak to by si mal mieriť do Scenicu, ale dvojka asi stále stojí dosť.
Dušan.. hlavne sa snaž potom to tvoje bejbulátko predať niekomu, komu na ňom bude záležať a pridá sa k nám do klubu