Pre pomoc s registraciou nas kontaktujte na [email protected]

aaaaaa

Šiška

  • Autor
  • Správa
Offline
Obrázok užívateľa

AdamiX

Administrátor

  • Príspevky: 1488
  • Registrovaný: Uto 24. Apr 2012 22:29:43
  • Bydlisko: Ivanka pri Dunaji
  • Meno: Adam
  • Auto: Clio Campus 2012

Re: Šiška , Hruška

PoslaťŠtv 15. Nov 2012 20:27:48

JARKY píše:Takto by to mohlo vyzerať na 1,4L

K&N FTW!
Offline
Obrázok užívateľa

JARKY

  • Príspevky: 135
  • Registrovaný: Štv 28. Máj 2009 11:44:33
  • Bydlisko: Prešov

Re: Šiška , Hruška

PoslaťŠtv 15. Nov 2012 20:42:48

Ako písal nny22 je veľa variacíí ako to spraviť. Ja sa až tak do toho nevyznam ale čo som si pozrel to video tak som pochopil že "vyhral" papierový filter. Ale papierový filter bol v boxe a vývodom od motora takže nenasával až taký teplý vzduch ako otvorená šiška v motorovom priestore. Po druhé to bolo robené na brzde a nápor vzduchu môže tiež spraviť svoje.

Záleží aj od filtra aký použiješ.......niektorí výrobcovia udávajú do akého výkonu by mal pracovať (je vhodný) ten filter

Ja mám tiež filter (šišku) a som spokojný. Do 3000rpm pracuje relatívne normálne. Od 3000 ho začína byť počuť. Nárast výkonu neviem posúdiť, lebo filter som dával hned po kúpe auta. Či už nárast alebo pokles si myslim že je v prípade filtra zanedbateľný takže to nieje veľmi citeľné. Mám dojem že pri vyšších otáčkach ide lepšie ale možno to je len pocit ako nny22 písal
JARKY Clio II ph.2 1,2 16V
Offline
Obrázok užívateľa

Marek1992

Organizátor

  • Príspevky: 275
  • Registrovaný: Str 29. Aug 2012 13:04:03
  • Bydlisko: Šurany , NZ
  • Meno: Marek
  • Auto: Renault Clio II 1.4 16V

Re: Šiška , Hruška

PoslaťŠtv 15. Nov 2012 21:33:43

Síce som prednedávnom spomínal, že asi sa na to vykašlem a nedám ho tam, ale predsa len ma to strašne lákalo, tak som vyskúšal len také narýchlo provizórne riešenie. Nárast ani pokles výkonu som nespozoroval, ale ten zvuk bol nádherný :cool:
No ako som hovoril bolo to len také provizórne, tak som to zhodil a dal naspäť papierový.
Zajtra mám v pláne to skúsiť znovu, tentokrát to chcem spraviť všetko tak ako má byť, žiadne "akože" riešenia ;)
Predtým a potom plánujem urobiť pár takých približných testov a uvidíme ;)
2011 - 2012 -> Renault 19 1.4e
2012 - forever -> Renault Clio II 1.4 16V
Obrázok
Offline

miloss

  • Príspevky: 2197
  • Registrovaný: Uto 17. Aug 2010 12:01:00
  • Meno: Miloš
  • Auto: clio III

Re: Šiška , Hruška

PoslaťŠtv 15. Nov 2012 21:55:35

ten zvuk je urcite bomba... ja chcem s kamosom poriesit to oddelenie šišky od motora takze bude potom nasavat studensi vzduch... u mna je ta šiška od greenu TOP ale kazdy ma na to iny nazor
clio
Offline
Obrázok užívateľa

fishmaart

  • Príspevky: 651
  • Registrovaný: Štv 19. Feb 2009 16:26:33
  • Bydlisko: Trnava
  • Meno: Martin

Re: Šiška , Hruška

PoslaťPia 16. Nov 2012 8:14:11

Z konštrukčného hľadiska motor má mať aj trošku teplého vzduchu k dispozícii a to vo fáze zohrievania sa na prevádzkovú teplotu, aby ju mohol čo najrýchlejšie dosiahnuť. Význam hádam netreba vysvetľovať. Preto v sériových airboxoch je tam prívod vzduchu aj z motora, avšak po dosiahnutí prevádzkovej teploty nasáva už len studený vzduch. Ďalší význam to má v odvetraní priestoru kľukového hriadeľa.
1.2 16V
Offline

Bobor

  • Príspevky: 34
  • Registrovaný: Str 27. Jan 2016 14:54:30
  • Meno: Robert
  • Auto: Gedra

Re: Šiška , Hruška

PoslaťNed 29. Máj 2016 4:03:42

A čo tento kit?:)
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Predchádzajúci

Späť na Tuning

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 10 hostia


cron
Daj si nás na plochu!